InSP åpnet offisielt dørene 30. mai 2024, som den første av flere kommende Science Parker i Innlandet. Fra dag én har vi hatt et solid samarbeid med InSP, og har bistått med omfattende digital markedsføring gjennom hele oppstartsfasen og mot overgangen til daglig drift. Vårt samarbeid startet med å justere logosymbolet, og vi bistod også med foliering av bygget for å sikre at det var klart til den store åpningsdagen. På åpningsdagen stod Gnist Media for produksjon av det visuelle innholdet og teknisk håndtering under den 4 timer lange åpningssesjonen med PPT-styring, videofremvisning og presentasjoner. I tillegg produserte vi en rekke trykkfiler for markedsføringsformål spesielt designet for denne dagen, blant annet en egen InSP-drikkevare.
Etter åpningen har vårt samarbeid med InSP blitt enda tettere, tillitsbasert og effektivt for målet vi har satt. Vår seniordesigner har utviklet nettsidedesignet og den visuelle identiteten til InSP. Vi er også med på å utvikle arrangementer og samlingspunkter for miljøet som er tilknyttet parken. Gnist håndterer løpende de fleste aspekter av markedsføringen, inkludert administrasjon av deres sosiale medier, produksjon og oppdatering av skjerminnhold på bygget, vi er husfotograf og ansvarlig for drift og oppdatering av nettsiden. I tillegg har vi ansvaret for den kontinuerlige oppdateringen av leietaker-appen Life@Work, som er et viktig verktøy for leietakere og partnere. Gjennom dette har vi fått ta del i og bidra til å videreutvikle InSPs posisjon i regionen og fylket, og vi er stolte over å være en del av deres suksesshistorie.
Vårt samarbeid med InSP er et klart eksempel på hvordan vi kan bidra til å bygge sterke, synlige merkevarer fra grunnen av, og sørge for kontinuerlig utvikling og nytenkning i våre kunders markedsføringsstrategier. Vi gleder oss til videre samarbeid og er takknemlige for tilliten InSP har vist oss.